torek, 28. februar 2012

Sprehod po Kongresnem trgu

V torek, 28. februarja je bila Atriju ZRC predstavljena knjiga Barbare Žabota: Kongresni trg, ki na zelo pregleden in slikovit način prinaša kulturno zgodovino enega osrednjih ljubljanskih trgov, kjer se nahaja naš Inštitut in ki je vse od svojega nastanka bil povezin z mnogimi najpomembnejšimi političnimi dogodki naše države.

Pred tem je bil organiziran še sprehod po Kongresnem trgu, sam pa sem udeležence še povabil na ogled velike dvorane, ki je bila vedno osrednji kazinski prostor, pozneje pa sem še predstavil svoje poglede in fotografske spomine na to, kako je gradnja podzemnih garaž vplivala na naše delo in kaj smo z njimi pridobili.



5 komentarjev:

  1. NAJBOLJŠI SAMOSTOJNI LJUBEZNI LIJEV, DA DOBITE SVOJEGA EX LJUBITELJA, HUSBANDA, ŽENSKO, GIRLFRIENDA ali BOYFRIEND NAZAJ. DODAJ NJEGOVO NA KATEGA: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Pozdravljeni! Am, Christian Hofman, sem iz ZDA. Delam za mednarodno Apache Corporations, na potovanju po Afriki sem spoznal Babo Noso, šel sem tja po pogodbo za pogajanja in izgubil v drugem podjetju, bil sem pustošen in zlomljen in pred nekaj meseci sem se pravkar razvezal, moja žena je odšla z otroki in to delo je bila moja pot do dobrega življenja in vrnitve družine. Po mojem posvetovanju z Baba Noso je opravil urok zame in dobil sem pogodbo in nekaj mesecev pozneje sta se moja žena in otroci vrnili k meni in vse sem dolgovala Baba Nosa duhovnemu uroku in pooblastilom. Sem pričevalec babe Nose, duhovni oče mnogih velikih mož. za katero od vaših duhovnih težav in bo rešena. Lahko vas bogati brez krvnih ritualov, vrnite svojega ex_husband, ex_wife, ex _boyfriend ali punco samo, če lahko na +2349083639501 pošljete SMS ali WhatsApp

    OdgovoriIzbriši
  2. Pričevanje posojila gospe Madlen Claus
    pozdravljeni, imam izjavo za vas, ki je na skoraj vseh forumih. Govorimo samo o gospe Madlen Claus, določeni posojilodajalki; čudovito in zelo resno. Odločil sem se, da grem k njemu, ker sem preveč zapravil svoj čas in denar. Sprva nisem mogel verjeti, ker sem mislil, da bo tak kot drugi lažni posojilodajalci, vendar mi je dokazala, da je izjemna, poštena in resna. Pri njej sem imel posojilo v manj kot 72 urah po končanih postopkih.
    Opomba: Preden sem prejel posojilo, nisem plačal nobene provizije

    Prosim, stopite v stik z njo, če potrebujete posojilo pri resnem posojilodajalcu, kot je ona. Tu je njegova pošta:
    madlenclaus@gmail.com
    madlenclaus@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem Abbas in sem iz Alžirije. Iskal sem spletno posojilo in bil sem zelo prestrašen, ker še nikoli nisem zaprosil za posojilo, zato sem zelo dobro iskal in iskal pravo podjetje. Našel sem podjetje, imenovano posojilne kreditne institucije. Pogledal sem in videl, kaj so ljudje rekli o tem podjetje je bilo res. Odločil sem se, da zaprosim za posojilo pri podjetju in potreboval sem posojilo v višini 16.000 dolarjev za ustanovitev podjetja, ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram narediti sam, in mi zagotovili, da bom v enem tednu Bodite s posojilom. Rekel sem, da je v redu, in čakal sem natanko en teden, da sem dobil posojilo od tega podjetja, ko to pišem zdaj, še nikoli nisem bil prevaran in to podjetje je odlično. Slišal sem, da ljudje govorijo o prevarah, vendar še nikoli nisem bil prevarant in hvala Bogu za to. Torej vsi, če potrebujete pravo posojilo, je to pravo podjetje, za katerega lahko zaprosite. Pomagalo vam bo in takrat, ko vam bodo povedali, boste prejeli posojilo, kar je natančen čas, ko boste prejeli posojilo. Samo to sporočilo moram napisati vsem, da se ne boste navadili prositi za posojilo pri napačnem podjetju, če potrebujete pravo posojilo, kontaktirajte podjetje in zadovoljni boste. Njihov e-poštni naslov je ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljeni vsi, moje ime je Dawoud Owen, iz Londona, glavnega mesta Anglije, danes sem tako srečen. Prejel sem posojilo od posojilnih kreditnih institucij, ko je izgubljeno vse moje upanje, da ne morem več dobiti posojila, ker me goljufajo številni posojilodajalci, vendar se le spodbujam in naredim pogumen korak ter se prijavim pri tem posojilodajalcu, vendar z veseljem povem danes, ko sem pravkar prejel svoje posojilo v višini 9.000,00 funtov in vam bom svetoval vsem, ki potrebujete posojilo, ga kontaktirajte na njegov e-poštni naslov: loancreditinstitutions00@gmail.com. ali WhatsApp: +393512114999 in pridobite posojilo še danes. Lep dan vam želim

    OdgovoriIzbriši
  5. Moje pričevanje Pozdravljeni vsi
    Tukaj sem, da pričam, kako sem dobil posojilo od posojilnih kreditnih ustanov, potem ko sem večkrat zaprosil za različne posojilodajalce, ki so obljubili pomoč, a mi posojila nikoli niso dali. Dokler me moj prijatelj ni predstavil posojilnim kreditnim institucijam in mi obljubil, da mi bo pomagal, in dejansko so storili, kot so obljubili, brez kakršnega koli odlašanja. Nikoli si nisem mislil, da še obstajajo zanesljivi posojilodajalci, dokler nisem srečal posojilno-kreditnih ustanov, ki so res pomagale pri posojilu v višini 13.000 evrov in spremenile moje prepričanje. Ne vem, ali na kakršen koli način potrebujete resnično in nujno posojilo. Obrnite se na posojilne kreditne institucije po e-pošti: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    Whatsapp številka: +393512640785 ali: +393509313766
    ali :+393512114999.
    Elektronski naslov: loancreditinstitutions00@gmail.com

    OdgovoriIzbriši